Τη Δευτέρα 15 Μαΐου 2023, στο Γυμνάσιο-Λ.Τ. Λιβαδίου πραγματοποιήθηκε ημερίδα  ενδοσχολικής επιμόρφωσης στο πλαίσιο της διάχυσης των αποτελεσμάτων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+, μετά την ολοκλήρωση της κινητικότητας των καθηγητών και των μαθητών του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2022-2023.

 Πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές συναντήσεις (πολλαπλασιαστικές δράσεις) τόσο από τις εκπαιδευτικούς όσο και από την ομάδα των μαθητριών που συμμετείχαν στα προγράμματα ERASMUS+.

Οι εισηγήτριες εκπαιδευτικοί μέσω εργαστηρίων και εκπονώντας πιλοτικά σχέδια μαθήματος, στα οποία εφαρμόστηκαν τεχνικές παιχνιδοποίησης μετέφεραν στους συναδέλφους τους τη γνώση και την εμπειρία που απέκτησαν κατά την παρακολούθηση επιμορφωτικού σεμιναρίου με τίτλο: «Game-Based Learning and Gamification in the Classroom» στη Βαλένθια της Ισπανίας. Ακόμη, μετέφεραν στη σχολική κοινότητα τις εντυπώσεις τους από την επαφή με τις στρατηγικές  διδασκαλίας και τις τοποθετήσεις  συναδέλφων εκπαιδευτικών από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με τους οποίους συνεργάστηκαν κατά τη διάρκεια του επιμορφωτικού σεμιναρίου.

Η ομάδα των μαθητριών σε συνεργασία με τις συνοδούς εκπαιδευτικούς  που  συμμετείχαν στις δράσεις του επιμορφωτικού προγράμματος:  «School mobility for students in Erasmus+ KA1 Transnational Mobility to Italy» στο Φολίνιο της Περούτζια της Ιταλίας, περιέγραψαν την πρωτόγνωρη εμπειρία που βίωσαν και μετέφεραν  σε όλους τους  μαθητές του σχολείου τη γνώση που απέκτησαν. Παρουσίασαν φωτογραφικό υλικό από την κινητικότητα και ενημέρωσαν τους μαθητές του σχολείου μας σχετικά με  τη διδασκαλία και τις εκπαιδευτικές  δράσεις  και τα βιωματικά εργαστήρια που παρακολούθησαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος,  το περιβάλλον σχολείων της Ιταλίας που είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν και να γνωρίσουν, την επαφή τους  με μαθητές άλλων σχολείων, καθώς  και την επαφή τους με τα  Προγράμματα Σπουδών που εφαρμόζονται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

 Τέλος, οι μαθήτριες επιδιώκοντας να μεταλαμπαδεύσουν τη γνώση που απέκτησαν, αποφάσισαν να αξιοποιήσουν και να εργαστούν με τους συμμαθητές  τους  σε κάποια από τις εφαρμογές  τις οποίες υλοποίησαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης. Οργάνωσαν τους μαθητές σε ομάδες, οι οποίες κλήθηκαν να επινοήσουν ένα παιχνίδι, δίνοντας τις δικές τους οδηγίες  χρήσης  αξιοποιώντας  μια ψηφιακή εφαρμογή (studio d.id).

Τα παραγόμενα παιχνίδια των ομάδων παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια των μαθητών, και  εντυπωσίασαν για τη φαντασία και τη δημιουργικότητα. Στη συνέχεια, οι μαθητές  κλήθηκαν να ψηφίσουν το καλύτερο παιχνίδι, λαμβάνοντας υπόψη τους στόχους του παιχνιδιού, τους κανόνες καθώς και την παρουσίαση του video.

Κατηγορίες: Γενικά

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *